<3 -

<3

Helgen har varit helt okej. Blev krogen i lördags med Sassa , Becky och Suzzi . Det var trevligt :D Träffade även på mina bruuds där :D Och annat kul folk . Men ser fram emot helgen som kommer JÄTTE mycke :D Den ska bli kanon och kanske jag/vi med ;) haha xD

Igår tog jag det bara lugnt. Orkade inte göra något särskilt. 
Kunde knappt sova inatt för jag var så jävla orolig :O sov kanske från 04.00-05.00 sen låg jag bara och vred på mig och försökte sova till ungeför 07.00 , då ringde Erik :) Och jag sluade vara orolig . Vi snackade ett tag och sen satte jag mig vid datan lite , Vid 14.00 la jag mig och sov ungefär 2 timmar. Sen bara tagit det lugnt och ätit sen jag vakna och ska väl snart ta mig ett bad. Har blivit en bad människa igen , det är så jävla skönt att bara ligga där bland allt skumm xD Nu funderar jag på att tända ljus också :) Men då saknas en sak , HAN ! <3

                                                                           Puss :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner