<3 -

Calle <3

Okej , blev asglad i fredags . Skrek som satan när Calle gick vidare direkt till finalen :) Nu vet jag att han faktiskt kan vinna över Erik , för Eriks röst har jag verkligen tröttnat på. Men Calle har jag älskat sen första stund ! Och han är så jävla söt också ;) haha xD

Min helg har varit lugnt förövrigt. Sett film , spelat och sovit typ (A) haha xD

Snart kommer Jocke hit , så blir att se på KNIVEN I HJÄRTAT med honom och Vicki =)  Så jävla bra är det .
Sen ska jag nog gå och vaccinera mig.

Kanske blir Sthlm i helgen , och jobba :) Och så kanske det blir varje helg . Är det bra lön så flyttar jag troligtvis dit och skaffar ett till jobb så jag har råd med lägenhet och sådant :) Men får se hur det blir .

Vill bara ha fredag nu så jag får veta vem som vinner idol :) Hade velat gått på finalen faktiskt. Men blir nog inte så , om jag ej vinner biljetter.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer faktiskt , eller okej , DU är söt <3
DONE !! =)

                                                                                                                                               Puss // Ulleh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner