<3 -

:)

Okej , jag ska faktiskt se på let´s dance när det börjar nästa år. För sötaste Rabih Jaber ska ju vara med :D

Har nyss duschat , ska ner på stan om ett tag och träffa Jennifer :D VI ska väl gå å kika i lite affärer och jag ska iaf äta där nere. Och antagligen snacka lite skit och om nyår :)  Sen får jag se hur jag gör. Hade bestämt mig igår men nu har jag börjat tveka igen. Men men , får se hur det blir.
Ska nog ner imorgon också och inhandla alkoholen till nyår iaf :) 

Drog till Adam i fredags . På kvällen . Gjorde sällskap med Jennifer :D  Hon skulle till Arboga. Kom hem igår igen . Sen inatt gick jag ut och träffade Anton ett tag. Var trevligt eftersom det var så jävla längesen xD haha .
Kom in vid 02.20 , då satte jag mig en liten stund vid datorn och sen la jag mig och sov.

Här kommer en låt med en av världens bästa sångare. NICK PITERA ! :D <3



Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner