<3 -

Shoo

Imorgon imorgon imorgon ! (Y)

Ja imorgon helt enkelt , så åker jag till huvudstaden (Stockholm) , och träffar Voniz och sedan ska vi till ett cafe på östermalm och träffa Victor , han ska berätta lite om ett jobb på nattklubben Royal garden. Troligtvis ska vi väl ta jobbet =) Och hoppas att det inte bara är ett tillfälligt jobb utan ett som kvarstår minst ett år iaf . Får/tar vi det ska jag söka ännu ett jobb i Stockholm och flytta dit på heltid :) Önska mig/oss lycka till (A)

Igår kom Ting hit vid 12.20 , vi kikade film och sen kom hennes mamma hit och körde oss+Vicki till hemdals familjeläkarmottagning . Jag och Vicki skulle ju vaccinera oss. Var kö , nr 50 fick jag och det var nr 9 som fick gå in när vi var där. Kanske fick vänta en timme eller nå sådant.  Sen var det min tur , fick gå fram å sätta mig på en annan stol , sen efter en minut fick jag gå in i ett rum där det satt 3 sköterskor , fyllde i en lapp och sne tog sprutan . Men jag trodde ej hon tog den först för jag kände inget xD  Började få smått ont i armen igår kväll och idag har jag också lite ont.  På vägen hem smet vi in en snabbis på hemköp och köpte lite gottigott och sen hem till mig och Vicki igen och kikade på film :) Sen spelade vi lite kort. Och strax innan 22.00 åkte Ting hem. Då la jag mig i ett bad och sen satt jag lite vid datorn och la mig rätt tidigt.

Nu ska jag byta om och traska iväg till Ica och köpa kaffefilter åt mamma xD

Puss på er // Ulleh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner