<3 -

Veckan som varit

Godmorgon , eller aa , goddag ;)

Nyligen vaknat. Ska snart ta å städa och möblera om. Känner mig så jävla hängig idag :/ Förkyld och ont i kroppen och mår illa :(  Får se om Ting kanske skulle komma hit sen eller ej . Ska iaf se idol ikväll. och helvete om Calle åker ut. Han får inte det , han är bäst !

Tisdag: Åkte ner på stan med mamma. Åt på mongolia . Åkte hem och mötte Jocke och sen gick vi till Vickis jobb. När vi kom fram var även Sara där :D Så vi var där i ca 4 timmar (A) haha xD Sen traskade vi hem till Sara lite snabbt och sen hem till mig så jag kunde betala räkningar och sen gick vi flickor till bk och åt och sen hem till mig igen och hämtade vattenpipan och sen gick vi ner till Sara och satte oss och rökte och kikade på tv och tog det allmänt lugnt.

Onsdag: Blev att gå hem till Sara idag också :)  Tog med vattenpipan igen och vi satte oss ner och rökte och lyssnade på musik.

Torsdag: Gick ut till ö&b med Vicki , på vägen hem stannade vi till på donken , åt en mc feast :D Var längesen .
Ting kom till oss lite senare och kikade på barnkläderna :) när hon åkt hem spelade jag lite å sen kikade jag på nya American pie . Helt okej faktiskt , men jag saknade dom gamla skådisarna :/


Ha det gött , nu ska jag göra lite nytta här hemma. Puss och kram // UllehBulleh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner