<3 -

Fredag , lördag och söndag.

  • Fredag: Ja då gjorde jag absolut inte mycket. Satt lite vid datorn , gick till affären och handlade lite och hämtade ut ett paket. Var mina töjjningar som kom och min kära katalog fullt med piercingar mm . Jag gillart :) ! Såg på talang 2009. Sen satte jag mig lite vid datan och kollade film å så. Somnade inte förrns runt 06.00 på lördagens morgon :/ .


    • Lördag: Först och främst vill jag börja med att gratta Norge . Ni förtjänade faktiskt att vinna. Låter var ur gullig och du med Alexander ;)      

    Ja , vaknade iaf runt 15.00 . . Gick upp och åt lite direkt för var hungrig faktiskt . Otroligt att jag kunde äta direkt när jag vaknat :O Lillesyrran kom hem ca 30 min senare. Hon har varit i Karlskoga hos våran storesyster Cissi och hennes karl och barnen :)  Hon va väl där i ca 2 veckor.  Satt lite vid datan och pratade med folk sen gick jag och Vicki till affären och köpte lite onyttigt inför kvällen . kl 21.00 satte jag mig framför och slog på kanal ett och Esc 09 började :D . Det slutade 00.15 . Då satte jag mig lite vid datorn och sen la jag mig och sov xD


    • Söndag: Blev väckt av att Vick ringde mig kl 12.00. Tänkte att då kan jag lika gärna gå upp , kanske jag kan somna tidigare ikväll och försöka vända tillbaka dygnet lite. Väntar på att reprisen på talang 2009 ska sluta så jag kan åka ner till 55an och möta Vicki och så ska vi köpa ost&skink-rulle. MUMS !!! ;) haha . Sen blir det nog hem och kolla på film. Kl: 18.00 är det iaf Event i spelet jag spelar. Ska bli kul :D . Kunde ju ej vara med på förra för hann ej komma hem från Stockholm innan .



     

    Neh nu ska jag göra annat. Börjar få "skrivkramp" . Haha nerrå men orkar ej sitta här mer så skriver mer senare eller imorgon. Ha d fint nu e det underbara vädret :D Pussar&kramar från mig till er<3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner