<3 -

Helgen

Fredag: Gick upp kvart i sju . Väckte Ting . Fixade till håret lite sen vid kvart över åtta drog vi till bussen. Åkte ner till centralen och hoppade på buss nr 888 mot Stockholm . Den gick 08.55. Var framme i Sthlm 10.25 , gick och köpte dygnskort sen till donken och köpte 2 cheesburgare. Sen gick vi till pendeltåget och åkte till Upplands Väsby. Gick till centrum där och träffade Vonis, Natta , Jonte och Chrille   :D  . Vi gick till hm och sen gick jag och Ting in på systemet och handlade lite till förkrökandet. Gick till Vonis och fixade oss och drack lite. Sen vid fyra drog vi in till stan igen och mötte Jenny och Vicki :D   Vi gick till Fridays för att äta och ta nån drink där  men det var fullsatt så vi köpte mat i grillen breve xD haha . Gott var det iaf :D Sen tog vi tunnelbanan on till stationen och låste in våra grejer och sen åkte vi till Medborgarplatsen. Drog till 360. Helt okej ställe. Var en kul kväll till en början. Sen gick det lite snett :/ . Sov iaf kvar hos Vonis medans dom andra fick skjuts hem.



Lördag: Vaknade av att Jonte stormade in i rummet. haha . Jag och Vonis satte oss och kollade på fim sen drog vi te burger king och åt . Typisk bakfylle mat , och vi älskar´t ! :D   Jonte kom dit , vi gick och satte oss på en kulle . Sen skulle Jonte spela brännboll med grannarna så vi följde med och kollade. Men sen tröttnade vi och gick och satte oss på en gräsplätt . Satt där ett litet tag sen skulle vi sätta oss på en sten i solen men där var det fullt med myror så vi satte oss vid skolan ist. Sen gick vi tillbaka men då var dom borta. Så vi gick till macken och handlade lite och sen hem till henne. Kollade när mitt tåg hem gick . Åkte in till stan , köpte biljett , köpte cheesburgare och satte mig ute på perrongen och åt. Kom en karl , han var väl i 30års åldern och satte sig bredvid mig. Pratade lite med mig och sen sa han att han ville sova lite och frågade om jag kunde säga till när tåget kom. Ok sa jag. Han la sig ner och hade min påse som kudde. Helt plötsligt börjar han smeka mig på magen . Jag puttar bort hans hand . Han lägger tillbaka den och börjar igen. Då puttar jag bort den igen och säger: Kan du sluta?   Han slutar , men efter ca en minut börjar han smeka mig lite längre ner. Då kastar jag bort handen och nästan skriker: Lägg av vafan !!
Sen om tåget och jag såg till att inte sitta där han satt. Satte mig längst fram i tåget i en kupe för 9 personer . Den blev ganska snabbt fullsatt , vilket jag tyckte var bra :) . Väl hemma i Västerås så mötte Vicki mig på stationen eftersom han också skulle av där. Han erbjöd sig även att betala taxi åt mig hem från stationen. Men aldrig i livet ! Var väl hemma runt halv 12. Satt vid datan lite och spelade. Sen slockna jag xD haha

Söndag: Vaknade för en timme sen typ. Funderade på å dra till marknaden och kika men nee . Ska dra till affären och köpa god mat ist :) tihi !

Puss på er , för nu orkar jag ej skriva mer ;)

Kommentarer
Postat av: jenny.w

sjukt rolig i fredas tyckte jag (Y);D heheh.

men hallå fett äckligt med den dära gudden :S

men tur att det gick bra iallafall:D hehe <3<3

2009-05-31 @ 20:32:20
Postat av: jennifer

jaaa men man kan ju ändra sig hahahaa :P<3

älskar dig<3

2009-06-23 @ 13:13:14
URL: http://jeeennee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner