<3 -

Måndag&Tisdag

Måndag: Drog hem till Elin och drack lite. Var bar hon , jag och Möller där men kul hade vi ändå :) Lirade lite spel å så. Blev väl inte direkt jätte full men påverkad blev jag. Gick hem nångång mellan 02.00-03.00. Plockade tydligen med 2 tulpaner hem då :O haha  jaja . Satt vid datan lite och sen slockna jag xD

Tisdag: Vaknade runt 15.00 tror jag. Satt lite vid datan , åt lite och sen gick jag och Vicki upp till minuten för hon skulle hämta ut pengar och sen köpa cigg. När vi kom hem tog jag lite mer mat och sen kollade jag på This is England :D Kom nyss hem från affären , blev så sugen på popcorn xD haha . Ska snart ta och poppa lite och sen kika på film. Tror det blir Hata Göteborg igen . Älskar verkligen den filmen :D Så grymt bra .  
Har ont i huvudet också :/  men tog nyss en alvedon så får se om det går över. Imorgon blir det nog att träffa Ting . Skulle träffat henne idag men hon skulle höra av sig runt 17.00 men har ej gort det :(  . Trist tycker jag.
 
Aja , nu ska jag göra nå vettigt ^^, haha
Kyss och smek ;) / Ulleh

Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner