<3 -

Allt eller inget

Nyår i Skåne?
Hmm ..
Kanske blir så , eller hur Vonkan ? =)

Sitter iaf nere i Skåne land just nu. Trevligt är det :)
Och hörrni , jag har börjat lira wow xD haha .

Trivs faktiskt rätt bra här nera :D Det är ju positivt iaf. Blir nog att plugga här till bartender :)

Men damn vad jag saknar mina bruds , det gör jag så fort vi ej umgås. Ni är dom som förgyller mina dagar<3

Kikat på idol idag och ska snart se Kocken :)

Sen typ lira wow å sova eller nå xD

                                                                                                                                                 

                                                                                                                                                 Puss // Ulleh



Kommentarer
Postat av: jennifer

vad gör du i skåne? XD

2009-11-21 @ 13:07:57
URL: http://jeeennee.blogg.se/
Postat av: Aras

vill vara me

2009-12-10 @ 01:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner