<3 -

=)

Godmorgon , eller kanske är dags å säga god kväll? Iaf snart.
Har nyss vaknat , satt uppe till kvart över 7 imorse tror jag.
Blir väl att glo film , kanske gå till affären å köpa nå gott till men får se. Helt slut fan :S Och ändå var jag bara hemma igår , och var nykter. Har tröttnat på det där med drickandet nu. Haft en period där jag kört med poker face , mått väldigt dåligt men försökt att ej visa det , å då blev det så att jag drack för att komma på andra tankar. Men nu mår jag skapligt bra och slipper dricka för att må bättre :)

Gårdagen var bra lugn , satt å slöa hemma vid datorn. Drog te affären en snabbis å köpte kissemat å lite gottgott (A) Blev ju att se idol , och ÄNTLIGEN åkte Eddie ut. Han skulle åkt ut förra veckan ist för Rabih fan. Hoppas bara att mina 2 absoluta favoriter får vara kvar , helst stå i globen , på den stora scenen , inför den enorma publiken , och tävla om vem som vinner :)
Vem är eran favorit? Eller har ni också kanske fler?

Här kommer iaf en låt jag fastnat för nu.


      Puss :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner