<3 -

HejHopp

Förra tisdagen drog ju jag , Vicki och Anna-Maria på kryssning :D Det var trevligt å jag vann en ny , JIPPIE (A) haha .  köpta med massa godis he , fy , men så jävla gott !   Kommer ej ihåg vad jag gjorde på onsdagen faktiskt , sov iaf xD torsdagen har jag också glömt :O men i fredags blev det iaf utgång. Vi drog först till Konrad. Sen till äckel Silk för dom vi skulle vara med var portade från Konrad. Var trist faktiskt xD haha . Hatar verkligen Silk , usch !!! jaja , i lördags blev det å glo film och lika så i söndags och i måndags. Och även igår tisdag så blev det en lugn dag. Sena nätter ;) Har ju söta Michael att prata med om nätterna . tihi =) Kanske blir att åka till honom i helgen föresten :) Hoppas bara jag fixar pengar till det =)

Idag , ska väl sova å sen får jag se vad som händer. Å fötter (A)

Är rätt dålig på å skriva men vad gör det , hur många äre som spanar in min blogg egentligen? ;)  Aldrig några kommentarer eller så. buhu :'( hahaha ;)

Har smått ont i magen nu faktistk , vet ej om det är för min kropp behöver få lite vila eller vad det är . Men men .



btw , nån över 21 som vill med på julkryssning den 26 dec? =) 


XOXO   
                                                                                                                                              // Ulleh


Mums =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner