<3 -

Tankar..

Ibland får jag vissa känslor , vissa tankar  , som verkligen stör mig. Dom gör mig ledsen , vet inte riktigt vad jag ska ta mig till just då.  När jag brukar få en känsla av att något är si eller så eller att det kommer ske så brukar det vara rätt. Så jag är jävligt rädd just nu, jag vill inte att det ska vara så denna gång !  Kanske inte visar det men nu vet du som läser detta iaf det.

Nu till något annat. Vad har jag gjort denna helg? Hmm inte ett piss typ xD Setat å spelat å kollat film hos älsklingen.   American virgin , den rekomenderar jag att ni alla ser :D AS BRA xD haha.
Skulle åkt hem igår men det gick ju inte ... :@  Mer behöver jag ej säga om det.
Ska snart se på körslaget på nätet sen spela eller se någon film eller något. Vet ej vad som sker idag. När man är här vet man aldrig vad Kim planerar i förväg typ , det dyker upp i sista sekund (A)

neh nu ska jag kika på körslaget så jag har det gjort.

Hejjpa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner