<3 -

R.I.P Pappa <3

Igår kom polisen hit. Dom berättade att min biologiska pappa hittades död i sin lägenhet av min faster i tisdags :'(  Var verkligen itne kul att höra. Ringde min lillesyster direkt när dom åkt och störtgrät och berättade vad som hänt. Ska även kontakta min ena storesyster (som jag aldrig träffat eller pratat med) och se hur allt med begravningen blir. Hon skulle sköta det praktiska tydligen.   Var även ner på stan ett tag , gick runt där med Jenny och jag köpte lite julklappar och lite saker till mig :) Vad får ni nog se senare idag. Kanske blir en tripp till Stockholm idag , annars vet jag inte riktigt vad som händer , kanske jag ska ta en tripp till Karlskoga eller nå ? Hälsa på Elena och hennes kille och även min andra storesyster , hennes man och deras ungar. Då kaske jag kan passa på å träffa Jimmy också så jag kan få tillbaka mina pengar. Men vi får se senare idag hur det blir. Ska snart ta och gå å lägga mig och försöka somna. Natti natti !  

ps , för er som vill se Kissie naken så kan ni gå in på http://classe-kinzakenza.blogspot.com/ . Det är äkta och inge fejk. Med rätt metod och människa kan man få bort alla censureringar. haha , ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner