<3 -

10/1-10 <3

Himlans bra start på året :)
Kim Johansson är min nu :D <3
Vi har inte kännt varandra nå länge alls , men känns som det är jätte länge.
Glad att vi träffats och du bor nära också :D
Me lajk you baby <3


Ja , i torsdags kom Elena hit. Mötte henne på stationen och sen kom Kim och Freddy och hämtade oss och vi drog till Fagersta. Hem till älsklingen. Kikade film osv. Sov kvar tills igår (söndag) . Det var mysigt och jag ville egentligen inte åka hem. Men känner att jag vill vara hemma nu när det snart är dags för Saga att titta fram och lämna Tings mage :D Kan ju ske vilken dag som helst nu. På onsdag har hon iaf BF men hoppas på att hon kommer ut innan och att alt går bra :)  Finns här för dig/er snuttan/snuttor <3

Saknar min Kim något otroligt mkt :(  Men vi ses snart igen :D

Puss // Ulleh





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner