<3 -

Dalarna

Hejsan !
Helgen har spenderats i Dalarna , Smedjebacken och Ludvika för att vara exakt ;)
Åkte dit i torsdags. Jennifer och Kjelle (hennes pappa) hämtade mig vid 21.30. 
När vi kom fram tog vi det bara lugnt. Åt mackor och sen började vi se på en film men vi blev trötta och stängde av filmen. På fredagen åkte vi in till Ludvika. Hem till Emelie. Vi såg på tv/film där. Var trevligt. Sen hämtade Agneta och Kjelle oss vid 22 eller vad klockan var. Jag och Jennifer satte oss ute på tomten och tände ljus och åt gott och pratade lite :)  Var mysigt. Vi satt nog där till 03.00 eller nå xD haha sen gick vi och la oss.  Lördagen bestod av fix och sen kom Emelie och det blev middag . Sen blev det att lyssna på musik , se på tv och vänta på att mina vänner skulle komma xD haha  . Dom skulle komma kl 22 , men kom ca 3 timmar senare xD Vi satte oss i bilen och snacka lite. Sen skulle dom vidare te Ludvika så jag och Jennifer gick in och startade en film , men stängde av efter halva å sov ist xD  Sen igår åkte vi hem, det var tråkigt :(  Hade gärna velat stanna längre.

Nu ska jag snart iväg , tror jag.

Låttips :)


Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner