<3 -

Helgen

Har varit i Dalarna i helgen. Har varit bra väder nästan hela helgen så jag och Jennifer har badat :) jag och Flötet hämtades upp hos migg vid 00.15 tiden i torsdags/fredags. Så vi var framme kl 02.00 . Sov inget på hela natten utan somnade och sov någon timme på morgonen ist xD haha sen börjades det drickas lite smått. Vi grillade kött , gjorde potatisgratäng och åt det med beasås - as gott :D Drack mer å dunkade musik å sen gick vi över till några grannar och satt där å drack å prata osv , fast jag sa ej så mkt för jag tappade helt suget . Varför vet jag ej :S 
Kom hem igår vid 17.00 :)  Tagit det lugnt och hostat xD  
Idag ska jag nog hem till Ting eller kanske åka till Sthlm. Planerade ju Sthlm igår men får se hur det blir. Måste fixa pengar till det isf. Och jag vill ha onsdag idag :D :D  tihi.
Nu ska jag försöka komma in på banken igen , annars ringer jag telefonbanken igen.
Hare göttans !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner