<3 -

Idioti!


En såkallad syster skriver inte sådant.
Men men , hennes val inte mitt.
Nu vet jag vart hon står och tänker ALDRIG mer höra av mig till henne. Så är det och det står jag för.
Jag lever mitt liv , gör mina val . Den som inte kan acceptera det behöver inte finnas för mig heller.

Ont i halsen har jag haft sen i fredags :/ Helgen var riktigt rolig och nu i helgen hoppas jag det blir ännu roligare :) Blir nog , jag , Ting , Kim , Viktor och någon mer som åker i samma bil ner till Mantorp för att jobba och kanske festa. E ju Bug Run :D

Kom hem från Kim idag , åkte dit i söndags. Har varit rätt mysigt men varmt ! I still love you <3


Kommentarer
Postat av: ingen

Ta bort det där annars anmäler jag dig, det är olagligt att lägga ut utan tillåtelse

2010-06-08 @ 20:24:31
Postat av: jennifer

jag finns för dig vilket som :) kommer bli skit kul i helgen det tror ja verkligen <333

2010-06-09 @ 09:39:25
URL: http://jeeennee.blogg.se/
Postat av: sassa

Jag finns här.. Behöver ni mer folk säg tilldå =)

2010-06-09 @ 13:04:53
Postat av: Voniz ^^

Jag kommer alltid finnas här för dig gumman, jag kommer alltid säga vad jag tycker om saker och ting men sen är de ditt val.. Som sagt sa vad jag tyckte om er men sen får du göra de du vill, men ändå vill jag bara ditt bästa äöslking, Puss älskar dig<3

2010-06-09 @ 15:06:42
Postat av: Playmates Of Sweden

Gud vad jobbigt hoppas att det löser sig gumman ;)

2010-06-14 @ 17:44:32
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Joey

oj :o

2010-06-15 @ 11:38:58
URL: http://hunsi.blogg.se/
Postat av: Syster

Problemet är löst och vi är vänner igen, så inga dumma komentarer om mig tack! Hon vet varför jag reagerade som jag gjorde men det ligger bakom oss nu!

Puss och kram syster, jag älskar dig!

2010-06-16 @ 07:46:55
Postat av: Systern

Problemet är löst och vi är vänner igen, så inga dumma komentarer om mig tack!!

Hon vet varför jag reagerade som jag gjorde men det ligger bakom oss nu!

Puss & kram lillasyster, Jag älskar dig ---<--@

2010-06-16 @ 07:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner