<3 -

Mantorp

Sheenare ! ;)

I helgen blir det att åka till Mantorp och jobba . Även parta lite ;) Ser verkligen fram emot det, få träffa folk jag ej träffat på länge =)   Jag och Ting blir hämtade av Sofie runt 18.00 sen börjar vi köra neråt i landet.

Ska snart ner på stan . Gå till swedbank och fixa lite och sen vänta på Ting och sedan vidare hem till mig.

Är singel nu också. Vissa stunder känns det faktiskt riktigt skönt men andra stunder längtar jag tillbaka och önskar att jag ej gjorde slut.  Men jag tror det är bäst såhär. Att vi inte ska vara ett par , nästan alla från min sida klagade på att jag var kvar hos honom . Inte kul :( Men nu kan jag vara hemma oftare och verkligen få umgås med mina kära vänner . Ni betyder allt <3

Har ont i näsan så ni vet ;) 

Nu ska jag byta om och fixa mig lite och sen ta bussen ner på stan.

Puss på er från lilla mig  (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner