<3 -

Sthlm

Sitter hemma hos Vonis i Stockholm just nu :) Drog hit igår , träffade henna och gick runt lite. Sen träffade vi Aleks och vi gick och satte oss på Gaudi och tog en öl. Blev inte bara en men aa. Sen gick vi till stationen och sötaste kom och träffade oss :)  Jag käka på donken sen var det dags att gå till pendeltåget. Idag ska jag åka hem igen :( Och träffa flickorna kan jag tro och imorgon kommer sötaste till mig :) Jag har fixat hotellrum mitt i stan för oss 2 en natt. Ska bli massa mys . Tihi :D Vi ska nog gå på bio , om det finns nå bra platser kvar , annars blir det bowling :)  Jag ska allt vinna då (A) mohaha.

Vädret är riktigt fint här. Önskar jag hade tagit med mig mina badkläder så vi kunde åkt å badat men jag glömde självklart dom :(  Jaja , så kan det vara . Nu ska jag göra nå annat , typ facebook eller nå xd haha . Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner