<3 -

Dagen som varit

Vaknade halv 9 av att klockan ringde. Gick upp , startade datorn , klädde på mig och åt sedan 2 mackor. Sen vid halv 11 kom Vonis och hennes pappa och hämtade upp mig och sedan ner på stan. Gick och åt lite frukost och sen gick vi runt lite. Vid halv ett-ett började det hända lite saker i Skrapan. Tony skulle ju försöka slå världsrekord , men blåste för mkt så ska försökas imorgon om vädret tillåter. Hoppas för guds skull det.

Är jätte trött nu. Vill sova men känns lite väl tidigt. Ska ju ner på stan imorgon igen. Men troligtvis inte lika tidigt som idag :P Sen får vi se hur jag gör på kvällen , om jag blir kvar hemma eller åker till älsklingen.

Är för trött för att skriva mer just nu. Natti (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner