<3 -

Ibland..

Ibland önskar man verkligen att vissa saker var annorlunda. Detta var kanske var vad jag ville då men jag önskar att jag tvingat mig själv att fortsätta. Men det gick ej , jag var för trött . Alldeles för trött för att orka fortsätta skolan och så hade min gammelmormor precis dött , det gjorde inte saken bättre. Men nu står jag här , utan jobb , utan någon utbildning och jag har bara mig själv att skylla. Men saker och ting ska ändras. Jag ska söka in till en vuxenutbildning till hösten och hoppas verkligen jag kommer in. Så jag har en bra utbildning och kanske kan jobba som det jag verkligen vill, bartender.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner