<3 -

Tisdag

Nu sitter jag hemma hos älsklingen i Fagersta igen :)  Har ont i nacken :/ men vet inte riktigt vad jag gjort :(
Ska snart se talang. Såg det aldrig igår :/  Sen blire väl att sova eller nå , är skapligt trött. Har ju inte sovit så mkt natten till idag eftersom Kim tar så stor plats ;) 

Har varit riktigt bra väder idag. Det gillas starkt. Fast trotts det fina vädret har vi varit inne nästan hela dagen. Han sov , jag gjorde lite skoluppgifter som jag precis skickat in. Hoppas man får godkänt iaf xD

Har inte så mkt att skriva idag märker jag. Får se om det händer något imorgon eller senare idag som är mer värt att skriva om.

Hare göttans iaf ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner