<3 -

today

REbound-Hurricane , det är låten som dunkas mest i mina högtalare nu. Så sjukt jävla grymt bra ! Eddie och Rabih , fortsätt i samma stil (Y)  Vad tycker ni andra om låten ? Svara gärna :P




Idag kom Voniz hit :) Vi gick upp till hennes moster. Sen fick vi skjuts av hennes pappa hem till mig. Sen skulle vi gå till Hemdahls och äta , men blev att åka bil dit för hennes pappa kom precis när vi va i rondellen vid mig och tyckte han kunde skjutsa oss. Blev kycklingpasta som vanligt. MUMS ! Alla borde testa , som gillar pasta och kyckling dvs :P När vi ätit klart gick vi hem till mig. Såg på talang. Och nu sitter jag bara här. Är rätt trött så funderar faktiskt på att försöka sova snart.
Imorgon bär det av ner på stan. Ska se om Tony slår världsrekordet. Sen får vi se vad som mer händer. Och på söndag åker Voniz hem och jag kanske åker till min älskling igen.

Ska försöka börja skriva oftare och ja , jag vet att ni hört det förr men nu måste jag verkligen försöka bli bättre.

Puss !                                               // Ulleh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner