<3 -

Undrar ...

Ibland undrar jag om du verkligen älskar mig. Jag får inte ofta det bevisat , men kanske jag själv är lika dålig på å visa att jag älskar dig? Men jag har en bra förklaring till varför jag ej visar det så ofta längre. Det beror på att när jag väl försöker visa så får jag dissen. Jag klarade det i början och fortsatte rätt ofta med att försöka visa , men nu , nu har jag börjat gett upp hoppet om att visa för jag vet att jag bara får dissen och det sårar mig. Varför ska det bara passa när du vill och mest när det gäller att vi ska "älska" ? Kanske du bara utnyttjar mig , vad vet jag. Ibland känns det så och jag ska vara ärlig . Jag har funderat på om detta verkligen är rätt , om detta verkligen är bra för mig. Men visar sig nog snart och då får vi se hur det slutar. Hur som helst så älskar jag iaf dig med hela mitt hjärta Kim <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har alltid älskat dig, ända sedan våran första natt tillsammans. Även fast jag typ aldrig visade det för dig.

2010-12-13 @ 11:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner