<3 -

3 månader

Idag är det tre månader mellan mig och Fredrik.  Dagen började med lite kaos , jag såg en sak som fick mig att dumpa honom. Han började gråta osv och vi pratade ut. Och nu vet han att detta är sista chansen. Fortsätter det så är det slut för gott. Vi har iaf myst en massa idag. Och ska snart lägga oss i sängen och mysa lite till och sen se på Dumma mig xD haha .  Och imorgon kväll åker han nog hem :( Men jag ska ju kanske till honom snart :D Bara alla pengar kommer så åker jag till Stockholm direkt och bosätter mig nog där ett tag. Julafton kanske inte blir som planerat :/ Men får se. Skulle vara med Fredde då och ha det mysigt men nu kanske han ska åka bort , gör han det får jag sitta hemma själv , det funkar ju det med men inte det roligaste. Och nyår , GAAH !! , har inte bestämt mig för vad jag ska göra då ännu :O Ska jag vara kvar i Västerås , eller ska jag åka till Dalarna eller någon annan stans?  Någon som vet något kul som händer då? Som man kanske kan hänka på till/på ? :)  

NattiNatti , puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner