<3 -

Avundsjuka

Det finns då väldigt många små avundsjuka fjortisar. Som verkligen vill förstöra något bra. Dom har försökt i 2 månader , men ännu inte lyckats. Och dom kommer inte lyckas heller. Jag vet sanningen , nu vet jag den , nu har vi verkligen snackat ut om allt , berättat om våra tidigare liv osv. Så nu känns allt verkligen bra. Hoppas våra planer slår in också. Men snart kanske vissa av dom gör det :) Och det ska bli underbart :D Han va så generös idag och ville bjuda på mat , men jag tacka nej :O Elakt kanske? Men jag var faktiskt inge hungrig :/  Men han beställde man och jag åt faktiskt upp hans sallad trots allt xD Sallad ska jag faktiskt börja äta mycke utav , ska börja ut och gå/springa , kanske börja gymma och simma :)  Så ska jag och Ting börja med GI också :D Funkade ju fin fint för mig förra sommaren då jag var tillsammans med Adam.  Nyttig mat+massa motion+massa sex med min älskling (A). Då kanske jag snart är helt nöjd med mig själv . Dock tycker jag inte att det är så mkt fel på mitt utseende nu heller. Men ja , jag vill förlora några kilon , kanske bygga lite mer muskler. Har pratat mycket om just min kropp med Fredrik men han säger att han älskar mig precis som jag är :D   På tal om honom. Haha . Hans personal är så söta :D Dom säger att det verkligen syns att vi är kära och att dom blir glada av det :D Dom verkar iaf gilla mig vilket är bra .

Funderar på att ta och lira lite WoW nu xD haha Puss på er ! :D

Syns det att det är jag ? Gammal bild som satan xD


Kommentarer
Postat av: amyy

han är med sin riktiga älskling nu. Vet du om det?

2010-11-11 @ 17:19:15
URL: http://irreel.devote.se
Postat av: Ulleh

Du önskar det va ;) Puss på dig ! (A)

2010-11-11 @ 17:24:42
URL: http://ulleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner