<3 -

Bakis

Blev att endast vara hos Jenny igår. Vi va ca 10 tjejer och 3 killar xD Haha , grabbarna bjöd på alkohol. Dvs att dom åkte och köpte 4 plattor öl och 2 liter sprit. Bara för att dom inte ville att vi skulle dra ut på krogen xD Haha. Men jag och Ting åkte iaf hem vid 01.00 eller vad klockan nu var. Vi pallade inte vara kvar för jag spydde (Hade ätit endast 1 stekt korv igår ) , Markus hämtade oss och när vi klev ur bilen och skulle gå in i våran port så började vi båda spy xD Haha . Åt en toast när vi väl kom upp och sedan slockna jag xD Idag mår man som man förtjänar. Bilder kommer nog sen. Väntar fortfarande på att få bilderna från kryssningen, Voniz är lite seg på att leta fram kameran xD haha

Snart dags att börja tvätta och städa. Kul att göra det när man är bakis , men det funkar nog. Sen ska jag hinna med att kolla på idol också.

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner