<3 -

....

Nu såg jag att den falska hemsidan om mig är borta. Vilket är bra tycker jag. Vet ej om det är h*n som gjorde den som tagit bort den eller polisen. Polisen såg den iaf så får se om det blir något eller om det läggs ner. För mig spelar det ingen roll vad som händer. Jag tog dock illa upp när jag såg den eftersom jag verkligen inte säljer mig själv.

Inatt var jag och Fredde ute och hade snöbollskrig xD Haha . Det va faktiskt helt underbart. Nu vet jag att han är en kille jag kan ha riktigt riktigt kul med. Vi har pratat om att vi ska åka bort också. Får se om det blir utomlands eller någonstans i Sverige vi åker. Men ska bli skönt att få komma bort lite :D  Vi har iaf 2 ställen här i Sverige som vi ska åka till. Ena är till Karlskoga och det andra stället vill jag inte tala om just nu. Väntar fortfarande på att Voniz ska skicka bilderna från kryssningen så ni får se dom :D  Vi tog en hel del "muppiga" bilder xD Haha .

Jag älskar dig Fredrik , du betyder allt för mig ! Glad att vi pratat ut om allt <3

Kommentarer
Postat av: amyy

säljer dig sj? Det är fan det du gör mot Fredrick. Han får pengar för att vara med dig ditt äckel. F har redan en flickvän sedan 1 år tillbaka.Inte dig! Inse det någongång!



Tänk efter hur det känns för hans tjej att veta allt.



Lägg ner hela lögnen o lev ditt liv UTAN att betala nån kille (som inte ens har känslor för dig) för att va med dig. Men du vet säkert, ingen vill ha dig. Ibland svider verkligheten

2010-11-10 @ 21:36:45
URL: http://irreel.devote.se
Postat av: Ulleh

Haha? Bra att du kan stava hans namn lilla du ;) haha , han får inte pengar för att vara med mig :S Varifrån har du fått det ? Och nej , jag är hans tjej , ingen annan. Jag vet hur allt ligger till vettu :) Så jag behåller honom för vi älskar varandra. Varför skulle han annars umgås med mig så ofta om han nu hade haft någon annan? Då skulle vi ej planera det vi gör :D Sluta vara så avis vafan

2010-11-10 @ 22:59:11
URL: http://ulleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner