<3 -

God morgon?

Jag vet inte riktigt om jag ska säga god natt eller god morgon? Har inte gått och lagt mig ännu xD Setat uppe och kikat på film , hjälpt Kim lite på WoW och sedan bara pratat med vänner på msn. Funderar på att lägga mig i soffan , kanske starta en film eller kolla på tv och se om jag slocknar xD Känner mig rätt trött och vet egentligen inte vaf jag gör vaken nu. Men ibland kan man helt enkelt inte sova. För mycke tankar som snurrar i mtt huvud , oron i min mage. GAAH jag blir galen snart. Psyket nästa kanske?

Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska göra nästa helg. Ska jag på kryssning eller ska jag kanske ta en tripp till Gävle eller Fagersta? Eller ska jag stanna hemma , kanske gå på krogen/festa men mina söta vänner ? Svår fråga faktiskt.

Sen är det en sak till jag inte vet. Men det tänker jag inte skriva här ännu. Ska prata om det idag med en viss person så får vi se :) Talar nog om senare om ni nu vill veta :D

Puss på er sötnosar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner