<3 -

Hoj !

Svaren på frågorna jag fått läggs upp här på bloggen runt 15.00 .
Just nu sitter jag och lyssnar på musik med min kära vän Vonis :) Blir att duscha och raka sig osv snart. Haha , nu vet ni det ;)   Sen ikväll tar vi pendeltåget in till stan och möter upp Jonas och Fredde , sedan åker jag och sedan åker jag och Fredde hem till honom , vi ska snacka och sen blir det nog massa , massa mys på det :D   Och Vonis följer med Jonas hem.  Sen imorgon så åker jag och Fredde in till stan och möter upp Vonis och A och så går vi och äter och sedan åker till båtterminalen och sätter oss där och väntar på att få kliva ombord. Jag hoppas verkligen på att jag inte ser en viss person ombord för då får ni kanske inte se mycke mer av mig , för då hamnar jag troligtvis bakom stängsel.  Men vi får hoppas på att det inte sker :) Fredde sa iaf att han finns där för mig. Han förstår mig nog. Varför jag känner som jag gör för just denna personen. Nämner inga namn , det blir bäst så. Personen vet nog själv inte att det är just denne jag pratar om. Hmm vem kan det vara? Kille eller tjej?

Nu blire att tagga till lite såhär en dag i förväg. PUSS !!

ps / Jag älskar dig Fredrik <3 / ds


Bild på mig och min kära vän :D BIG LOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner