<3 -

Kväll

Har nyss ätit lite mat , blev bara korv och spagetti idag xD Haha. Ska väl snart lägga mig i sängen och se film med Ting . Men känner mig inte så trött så kanske onödigt att lägga sig i sängen med datorn då. Jag vet inte. Aja , får iaf se när man lägger sig i sängen och ser på filmen. Blir iaf Hole in one vi ska glo på. Hoppas den är bra :) Någon som sätt den och kan tala om om den var bra eller dålig ? :)

Har 3 favorit bloggar , som jag följer dagligen. Eller aa , har 4 men en av dom följer jag för hela hon är fejk , kul att se om hon fejkar till sig ännu mer i livet.  Ni förstår nog att jag pratar om just Kissie.  Men jag älskar att läsa Paows , Hugos och Gynnings blogg.   Vill faktiskt också bli storbloggare. Men får se om man någon gång lyckas xD haha

Neh natti natti ifl vi ej hörs mer idag. Puss !

Bjuder på en gammal bild på Fredde (Inte min pojkvän ) , Emil och jag. Minnen för livet från dessa tider <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner