<3 -

Kvällen

Blev en tripp ut i bilen med Camilla och Ting. Vi hämtade upp Alex och körde honom hem först så han kunde hämta kläder och sedan körde vi honom till gymmet. Sen drog vi till donken och köpte chees burgare och sedan for vi till Bjurhovda , hem till Kim där även Fredde var. Vilket var trevligt. Vi kikade på fotboll och spelade kort. Sen åkte vi flickor till affären sen runt en sväng i Västerås och sedan hem igen xD Har setat och pratat lite med älsklingen och nu tänkte jag krypa ner under täcket och försöka få lite sömn. Har "dåliga" tankar :/  Vissa vet vad jag menar , andra får fråga vad jag menar (om det nu är intressant).

Godnatt från lilla mig ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner