<3 -

Sholahopp !

Idag har det faktiskt inte hänt ett sk*it. Sov till typ ett. Sen kikade vi på gårdagens Paradise Hotell eftersom vi missa det igår och sen startade vi en film. Efter filmen lagade jag mat och sen dess har jag spelat WoW xD haha . Kanske börjar bli lite smått nörd igen ;) Någon mer som spelar det? :)

Nästa helg kanske det blir kryssning :D En kompis till mig ska åka och 15 till , finns sex platser kvar så funderar faktiskt på att åka med. Finns det någon som vill med?  21 års gräns !! Helsingfors fre-sön 50kr


En viss person har stängt av mobilen och jag gillar det inte :/   Hatar när folk stänger av sina telefoner , ibland kan det ju faktiskt hända något så man MÅSTE ha tag på personen. Jaja , visar sig sen vad h*n håller på med.


Såhär kan en puss se ut när man är full xD haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner