<3 -

Snurridurri

Hade inte så mycke tid till att skriva mycket igår.  Vaknade vid 12 , tog upp Saga då och mös lite med henne. Sen börjades det tvättas och städas. När vi väl var klara kom Emma och hämtade oss och vi drog in till stan och snurrade runt i bilen. Träffade på Emmas lillasyster mfl. Visade dom ett bra ställe att sladda på :) Sen drog Jag , Ting och Emma ner på stan , hämtade nycklar och sedan åkte vi till Statoil , köpte chips och cola och sen drog vi hem till Lena och kikade på The ring 2 . Men vi såg ej klart hela för alla blev trötta så vi åkte hem och sov. Jag slocknade nästan direkt. Smsade lite med min älskling innan. Nu har jag nyss sett på idol och ätit en macka. Känns som om jag drack alkohol igår också , men det gjorde jag inte :S  Haha , sjukt . Nu ska jag spela alfapet på betapet.se med Ting.   Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner