<3 -

Svar på frågestunden

Frågor från C A R O L I N E ? :
- hur träffades du och din pojkvän? - Vi träffades först på en internetsida. Sen samma dag kom han till mig xD
Allt gick väldigt fort. Men det känns bra :D
- om du hade en sista önskan här i livet, vad skulle du då välja att få göra? - HOPPA FALLSKÄRM !!
- när fyller du år? och hur mycket blir du då? - Jag fyller år den 28e maj och blir då 23 år gammal :)

Saknar dig med pluttan <3

Från Anonym
Hur kan du veta så fort att du älskar en kille? - Det känner man. Jag får rätt lätt intresse för någon och håller
mig till honom. Jag saknar honom varje sekund utan honom , även om han så bara går på toa.
Hur starkt är det ordet för dig igentligen? - Älskar? Det är väldigt starkt. Inte alla som får höra det och man
ska ta vara på det ordet.
Hur många killar har du haft dom senaste 3 åren? :) - Jag har faktiskt bara haft 3 killar dom senaste 3 åren.
Jag har varit väldigt rädd för att inleda ett förhållande så har tagit det lugnt på den fronten.


Från Jennifer
om du fick en miljon vad skulle du köpa? - Skulle betala alla skulder , ta körkort , köpa bil och hus. Och sedan
bjuda mina vänner på en hejdundrandes fest ;)
vad är det bästa med dig? - Hmm att jag är trogen och ärlig kan jag tro. Och att jag har sjuk/snuskig humor xD
kan du beskriva ordet kärlek ? - Kärlek för mig är pirr i magen när man ser/tänker på personen , hör dens röst.
Man kan helt enkelt inte klara sig utan kärlek. Kärlek kan man få från alla håll och kanter.
vad går först kärlek eller vänner? - VÄNNER !! Den frågan är väldigt enkel. Kärleken kommer och går men vännerna
består !


Kommentarer
Postat av: jennifer

bra svar på alla frågor gumman<3

2010-11-01 @ 22:05:37
URL: http://jeeennee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner