<3 -

Tjäna pengar på bloggen

Hur ska man egentligen göra för att tjäna pengar på bloggen?  Okej , jag skriver inte flera gånger om dagen jämt men jag skriver oftast någon gång om dagen. Jag ska köpa mig en fin fin kamera , kosta va den kosta vill! Men bra ska den vara. Ska köpa en så jag kan uppdatera mer med nya bilder. Min mobilkamera är inte så jätte jätte bra så det blir rätt kassa bilder om jag skulle fota med den hela tiden.

Kanske blir kryssning på julafton. Min ena syster fyller ju 30 år då så vi hade tänkt att göra nå kul då. Då ska nog älsklingen min med också :D Vi har ju faktiskt pratat om att fira jul ihop , vilket vore jätte mysigt :D Då vet jag precis vad han ska få i julklapp (A) 

Om tio minuter börjar Heartbreak hotel , en av mina favorit filmer :) Har väl sett den ett x antal gånger så kan den utantill men fan , den e lika bra varje gång . Kanske ska fixa något att äta innan filmen. Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner