<3 -

Äntligen

Nu är det äntligen måndag :D Dock är klockan bara 01.25 , men det är iaf måndag och jag får träffa älsklingen igen =) Vi ska även träffa Vonis och Pettsson och hitta på något. Vi fyra ska ju åka på kryssning tillsammans i November så det kanske är bra att Fredrik och Pettsson träffas innan så vi ser att dom går ihop :) Vi ska åka härifrån runt 11-12 tiden , men ska upp kl 09.00 för ska säga hejdå till Agneta innan hon åker till jobbet och så ska jag duscha och packa klart allt . Vet ej när jag är framme i Stockholm. Men det tar ju ett tag att åka från Smedjebacken och dit . Har nyss varit ute och rökt sista ciggen innan det ska sovas , pratade samtidigt med älsklingen i telefon . Älskar att höra hans söta röst säga söta saker till mig osv . Det är alldeles underbart :D
Nu ska jag gå på toa , borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och försöka sova.
God natt och sov gott alla läsare. Puss från lilla lilla mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner