<3 -

Dagen som varit , hittills

Tjenare

Vi blev väckta vid 10 av Kjelle , han fråga om vi skulle med te Borlänge. Självklart ville vi det så vi klev upp och klädde på oss och sedan började vi rulla mot Ludvika först , till ett loppis och sedan åkte vi vidare till Borlänge. jag och Jennifer blev avsläppta vid Kupolen. Gick och kika lite där och Jennifer shoppade lite. Sean Banan satt och signerade grejjer. Kupolen fyller tydligen 25 år denna helg så var lite ståhej där. Sen tänkte vi att vi skulle gå och äta men då ringde Kjelle och Agneta och sa att dom var utanför och väntade på oss. Så vi gick ut till dom , hoppade in i bilen och sen åkte vi till Ludvika igen. Blev systembolaget och sedan hem. Så har nyligen duschat och ätit toast. Ska snart fixa mig lite sen ska det drickas lite grann här kan jag tro. Var rätt längesen jag drack så ska bli gott xD Haha.

Nu lyssnas det på musik men ska ta och fixa mig nu. Skriver kanske senare :D

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner