<3 -

F.H<3

Man kan inte alltid få det man vill ha , men jag har faktiskt fått det. Ska berätta : För ca 4 veckor sen började jag prata med en kille. Han verkade verkligen underbar. Vi camade och jag såg hur söt han var. Efter några timmar så ringde han mig , underbar röst hade han. Senare på kvällen bestämde vi att han skulle ta tåget till Västerås och hem till mig. Han kom och allt kändes perfekt, jag fick en ring . Men efter några dagar fick jag 2 mejl på facebook som gjorde mig både arg och ledsen , och samtidigt osäker, jag tog av mig ringen. Hade jag verkligen gjort rätt val? Jag pratade med honom om det som stod och fick reda på att det ej var sant. En av dom som skrev sa till och med att hon ljög efter ett tag. Efter det blev mina känslor för honom starkare , för jag såg hur rädd han var , var han rädd för att förlora mig? Idag har vi snart varit tillsammans i en månad. Jag har ringen på mig igen och han har också en ring. Kanske det gått fort fram , men ja , jag vågar ta den chansen. Kanske jag slösar tid , eller så kanske det håller förevigt. Hoppas att folk där ute kan acceptera det och hålla tummarna och önska mig/oss lycka till =)   Vi ska faktiskt skaffa barn också.. Säg vad ni vill , men för mig är det äkta kärlek.
Jag älskar dig Fredrik Heikenström <3


 Nu ska jag vara "tråkig" och prata om valet jag också. Jag tycker faktiskt det är bra att SD är med i riksdagen. Jag är inte rasse , nasse eller nå annat. Men jag har mina åsikter. Jag har vänner som ej är från Sverige och älskar dom. Det jag ej gillar e dom som bara förstör , som ej respekterar andra , det gäller även svenskar! Man ska inte behöva vara rädd för att gå själv ute en mörk natt. Alla som kan behärska sig och vara trevliga mot alla kan vara här , resten kan få fara å flyga någonstans långt bort. Sen gillar jag ej att dom kommer hit bara för pengarnas skull (vissa iaf) , vi skulle aldrig kunna flytta till deras land och få socialbidrag direkt , men dom kan flytta hit å få det direkt.  Nej nu börjar jag bli lite sur så ska nog försöka sova. Åter igen , jag är INTE 100% emot invandrare!



Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner