<3 -

Fredrik

Jag vet att jag är en idiot .  Jag var dum som testade dig , men jag är faktiskt skit rädd. Rädd för att förlora dig. Du är en kille jag verkligen älskar och jag är sjukt glad över att du är min. Jag hoppas du ej lämnar mig pga detta. Då vet jag faktiskt inte vad jag gör. När jag är med dig e jag verkligen glad , du är precis som mig , gillar att umgås ofta och mysa ofta, du har samma sjuka humor , du får mig verkligen att le. Jag hoppas du älskar mig , och kanske lika mycket som jag älskar dig. För jag älskar dig sjukt jävla mycket , skulle jag ej gjort det skulle jag ej ha ringen på mig. Jag saknar dig varjegång du ej e nära.<3


 
Idag ska det städas och sen tror jag Ting skulle ta hit Tampio. Då blir det biggest looser , idol och sedan filmkväll. Jag vill ha min baby här. Imorgon blir det kanske Dalarna med Jennifer :D Hoppas på det , och sedan Sthlm på söndag eller måndag. Blir det ej Dalarna så blir det stan och se Sean Banan och Broken doors och hem till mamma också. Måste hämta varmare jacka och bättre skor. Ting sover nu så jag sitter och kollar på mtv , mkt musik där nu. Både gamla låtar som väcker bra minnen och nya låtar som jag älskar ! Saga sitter i baby sittern och äter majs krokar.

Kommentarer
Postat av: jennifer

hoppas verkluigen att vi åker!!!!:)<3<3

2010-09-23 @ 13:47:08
URL: http://jeeennee.blogg.se/
Postat av: ulleh.

Det hoppas jag med :D <3

2010-09-23 @ 16:13:33
URL: http://ulleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner