<3 -

inspelning

Igår var vi på inspelningen av Vem kan slå Filip och Fredrik. Det var faktiskt riktigt kul och det bjöds på tacowrap , öl och lite smått och gott. Efteråt fick man en liten goodiebag med sig hem. Efter det tog vi bussen in till stan och gick till donken och åt lite. Sedan åkte vi alla hem. Då la jag å baby oss i sängen och glodde film , sen somna han och jag gick ut och rökte och sen la jag mig bredvid honom och somnade jag med. Vaknade vid halv 12 idag , sett på ett avsnitt av Hem till midgård och nu kikar vi film och väntar på att maten ska bli klar. Sen får vi se vad som väntar :)

Ha det gött nu , puss !


Jag älskar dig ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner