<3 -

Just nu ..

Just nu känns ingenting bra. Jag vet ej varför men det bara är så. Är rädd att förlora killen jag älskar , rädd för att snart stå utan någon alls vid min sida. Vill kunna lita på dig , men känns som om det är något du döljer. Är det så? Tala isåfall om det för mig. Bättre att jag får veta sanningen av dig än av någon annan.

Jag kanske inte skriver så intressanta saker på min blogg men jag är mig själv , skriver om det som stör mig , gör mig ledsen , eller gör mig glad och lycklig. 

Har inte gjort så mkt idag. Spelat WoW. Level 74 nu (A) haha . Ska snart gå ner till affären och köpa kakao och troligtvis grädde , sen hem och göra kladdkaka . Mums :)
Neh nu ska jag tillbringa några timmar framför tv:n . Vänner-Biggest looser-Idol-Berg flyttar in-Välkommen hem och slutligen Kungarna av Tylösand :D

Hejjpa !

Kommentarer
Postat av: filip

det kmr ordna sig.. oroa dig inte<3

2010-09-23 @ 00:58:31
Postat av: Ulleh

lätt att säga. Hoppas det men är osäker :/ <3

2010-09-23 @ 01:05:09
URL: http://ulleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner