<3 -

Kvällen

Blev en rätt lugn kväll ändå. Mange , Freddy , Pson och Jimmy kom förbi och tog en cigg med oss innan dom skulle ut på krogen i Ludvika. Efter det gick jag och Jennifer in och nördade dator och det e väl vad vi gjort sen dess xD haha. Nu kollar hon på film och jag ligger i sängen. Är lite trött så tänkte väl snart ta och försöka sova men ska ut och ta en cigg och släcka lampan ute mot hästarna , den glömde vi släcka sist xD Jobbigt värre ! Har ju bäddat ner mig under täcket. Jaja , ibland blir det helt enkelt inte som man tänkt sig. Får se när vi åker hem. Om det blir imorgon(idag) eller på måndag. Jag längtar otroligt mycke efter Fredrik (min pojkvän) just nu. Ska bli skönt att snart få umgås med honom igen och sova med honom några nätter :)  Den 5/10 ska jag på programinspelnng med Vonis så måste vara kvar i Stockholm tills dess.

Neh nu ska jag spela lite på facebook och sen ut och röka och komma ihåg att släcka lampan.
Puss från lilla mig

Här kommer 3 bilder som är tagna under kvällen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner