<3 -

Natt

Ja , nu e det natt , eller vad säger man? Jag är inge trött men måste snart försöka sova. Men det är lite svårt då jag saknar älsklingen och har den hostan jag har. Hoppas den går över snart. Men men. Sitter och lyssnar på musik. Ting och Saga försöker sova , men saga är förkyld , kan ej andas med näsan så hon vaknar och bara skriker :( Men nu har hon fått näsdroppar och kanske kan sova bra :)  Synd om stackarn :(

Nu e det ju fredag , så idag ska jag städa lite innan jag åker ner på stan , efter stan ska jag hem till mamma och packa lite saker och sedan vänta på Jennifer och Kjelle (hennes pappa) . Dom ska hämta mig och sedan åker vi mot Dalarna för att spendera våran helg där :) Det kommer nog bli mysigt :D Sen på söndag eller måndag åker vi till Stockholm , dom hem och jag hem till älsklingen min :)

Nu ska jag spela lite WoW tänkte jag , måste bli level 75 innan jag lägger mig.

Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner