<3 -

Smebacken

Nu sitter jag i Dalarna :) Skönt att vara här igen , trivs faktiskt bra här :D Men saknar min Fredrik något enormt :( Men på måndag får jag träffa honom :D Vi åt direkt när vi kom fram , blev kött , potatisgratäng och beasås :D Mumma var det :D  Kollat på idol , och några av mina favoriter gick vidare :D Min absoluta favorit är ju Olle :D . 
Jennifer försöker få tag på Peter så vi vet om det händer nå kul imorgon eller ej , men han är så seg på att svara ! haha xD  Om inget kul händer så kanske det blir en sväng in till Ludvika och träffa Emelie. Men visar sig imorgon hur allt blir :) Nu ska vi ut och röka , ska snart sluta helt med det.

Puss !

Bild på Olle
Olle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner