<3 -

Tips!

Hejsan!

Tänkte faktiskt att jag skulle komma med ett litet tips för er alla som svettas mkt/lätt , och även er andra också.
Det gäller Absolut torr , den finns att köpas på apoteket för ca 70 kronor. Jag ska vara ärlig och säga att den faktiskt funkar. Jag svettas väldigt lätt och har använt den flera gånger och varje gång har det funkat. SNUS TORRT ! :D
Absolut torr strycks på innan man går och lägger sig. Ca en timme innan på torr hud och ej på nyrakad hud för bästa resultat. Man sover med det på och tvättar sedan bort det när man vaknar. Upprepa gärna en gång i veckan så det håller sig.
Den kan användas bäst mot armsvett , handsvett och fotsvett men går faktiskt också bra att ha i ansiktet , har själv provat det.





Nu till lite annat. Jag har skaffat mig en karl =) Jag känner mig lycklig igen och känner verkligen att detta kan funka fint , och hoppas det gör det. Han är här nu och har varit det sen i fredags. Men på torsdag kanske vi åker till honom , om jag fixar pengar till det. Annars blir det kanske bilträff på fredag =) Blir det Sthlm i helgen så blir det att gå på en inspelning av Vem kan slå Filip och Fredrik med baby , Vonis och Jimmy. "Dubbeldejt" ;) haha xD
Igår tvättade vi och möblerade om. Idag blir det att städa osv. Ska nog snart sova , bara Saga somnar om igen så lägger jag mig. Ting sover ju men då kanske jag slipper gå upp vid 10-11 tiden igen för att ta Saga då , då kan Ting få sköta det medans jag får sova ut för en gångs skull xD Haha. Nej nu vet jag faktiskt inte vad jag mer ska skriva. Min hjärna halvsover så orkar ej tänkta ut nå bra. Men hoppas ni gillar tipset !

Puss  // Ulleh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner