<3 -

Tjena

Vi sov till ca 13.00 idag. Det behövdes. Sen har vi inte gjort så jätte jätte mycke faktiskt. Mest setat vid datorerna. Åt mat för ungefär en timme sen. Blev kycklig , ris och currysås . Riktigt gott. Men jag är sjukt sugen på Flygande Jokob ! haha xD  Ska bakas lite kladdkaka senare och så ska jag följa med när Jennifer ska övningsköra :)  Hoppas det går bra för henne. Sen kl 21.00 ska vi se en film som går på tv , tror jag xD Jag ska packa idag också för vi skulle nog åka rätt tidigt imorgon. Ska bli skönt att få träffa min älskling igen. Så kanske jag ska träffa Vonis och Pettsson imorgon också. Hoppas på det för det e bra längesen jag träffade Pettsson :P haha xD
Ska försöka somna skapligt tidigt idag också , ifl vi blir väckta vid 8-9 tiden och får reda på att vi ska äta och sedan åka. Men nu ska jag in på facebook och kika lite. Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner