<3 -

Dagens:

Vaknade runt 11 idag. Hoppade in i duschen och fixade mig och sedan hämtade Camilla mig , Ting och Saga. Åkte och hämtade ut pengar , sen till Bäckby och köpte cigg och sen åkte vi vidare till Willys och handlade. Ska ju bakas tårta osv inför lördag då Saga ska firas. Hon blir ett år imorgon :)  Efter Willys fick jag skjuts ner på stan , träffade Jocke och köpte present till Saga. Sen åt jag. Och sen handlade lite mer grejjer. Sen kom Ozzy och vi 3 gick på bio ju. Narnia , var helt okej. Efter bion gick vi te Donken och käka och sen drog jag och Jocke hem till honom. Och nu är vi hos mig .

PUSSS !!


 
ps. Ska bli blond igen , fast mörkblond denna gång . ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner