<3 -

Design

Funderar på att skaffa ny design här på bloggen , vad tycker ni? Gillar ni min nuvarande eller har ni börjat tröttna på den?

Idag har jag inte gjort särskilt mycke. Bara tagit det lugnt och kikat på Glee och sen på tv. Snart kommer Mini och hämtar Ting och dom åker till donken och köper mat och sen kommer dom hit och vi ska äta och spela Skippo och sen se på The nun , hoppas att den är bra.

Vill umgås med Jocke men han är sjuk :(  Stackarn . Krya på dig gubben<3





Joakim , jag tycker om dig väldigt mycket och det vet du. Andra märker nog också det annars måste dom vara blinda. Du är underbar från topp till tå , inifrån och ut. En riktigt gentleman , du ställer upp för mig så som ingen annan gjort förut. Du behandlar mig med respekt och även kärlek. Jag kan inte säga att jag älskar dig för vi har bara kännt varandra lite mer än en månad men jag tycker om dig , riktigt mycke. <3 // Ulleh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner