<3 -

Fredag , äntligen ! :D

Godmorgon. Har nyligen vaknat men är taggad som satan :D Vi flickor kikar en feeet utgång ikväll ! (Y)
Ska snart börja dunka musik och plocka undan det sista/diska , duscha och sen snygga till mig. Sen kommer flickorna hit på förkrök och sen tar vi bussen ner till stan och intar Konrad ! :D Ska bli riktigt kul , hoppas bara att Sara ska med , igår hado hon gått och blivit jätte förkyld , stackarn :( Men jag hoppas hon mår bättre idag , visar sig när jag hör nå från henne. Ska se om jag kan ta någon för och efter bild idag , med min sugiga mobilkamera :( Suck :/  När ska mina pengar komma så jag kan köpa en ordentlig kamera?

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner